Bugun...



Muş’ta Örnek Davranış Sergileyen 35 Öğrenci Ödüllendirildi

Muş İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Değerler Eğitimi Projesi kapsamında, dürüstlük, sorumluluk ve yardımseverlik gibi değerleri hayatına yansıtan 35 öğrenci düzenlenen törenle ödüllendirildi.

facebook-paylas
Güncelleme: 23-06-2026 11:38:43 Tarih: 23-06-2026 11:18

Muş’ta Örnek Davranış Sergileyen 35 Öğrenci Ödüllendirildi

Fırat Demir Muş Kent Haber 

Muş İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Değerler Eğitimi Projesi kapsamında örnek davranışlarıyla öne çıkan 35 öğrenci için Vali Adil Yazar İlkokulu’nda ödül töreni düzenlendi.

Programa İl Millî Eğitim Müdürü Abdulkadir Altay, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin temel yaklaşımı doğrultusunda gerçekleştirilen etkinlikte, öğrencilerin dürüstlük, sorumluluk ve güven gibi değerleri günlük yaşamlarında uygulamaları teşvik edildi.

Programda konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Abdulkadir Altay, eğitimin yalnızca akademik başarıdan ibaret olmadığını belirterek, ahlaki değerlere bağlı bireyler yetiştirmenin önemine vurgu yaptı. Altay, toplumda güven duygusunun güçlenmesinin ancak değerlerine sahip çıkan bireylerle mümkün olacağını ifade ederek, örnek davranışlarıyla arkadaşlarına model olan öğrencileri tebrik etti.

Muş Vali Adil Yazar İlkokulu’nda yıl boyunca yürütülen çalışmalar kapsamında öğrencilerin dürüstlük, yardımseverlik ve sorumluluk bilinci konularındaki olumlu davranışları öğretmenler tarafından takip edildi. Okul ortamında sergiledikleri örnek davranışlarla öne çıkan 35 öğrenci, düzenlenen törende ödüllerini aldı.

Ödül alan öğrenciler arasında yer alan 3-A sınıfı öğrencisi Halime Ebrar Demir, aldığı ödülden dolayı mutlu olduğunu belirterek, “Öğretmenlerimin ve ailemin bana öğrettiği değerleri her zaman yaşamaya çalışıyorum. Bu ödül beni çok sevindirdi. Daha iyi bir insan olmak için örnek davranışlar sergilemeye devam edeceğim.” dedi.


Aynı sınıfta öğrenim gören Yusuf Eymen Arslançehre ise, “Bana bu güzel duyguyu yaşatan öğretmenlerime ve aileme teşekkür ediyorum. İyi davranışlar sergilemeye devam edeceğim. Bu ödül beni çok mutlu etti ve arkadaşlarıma örnek olmak istiyorum.” ifadelerini kullandı.
​Öğrencilerin büyük heyecan yaşadığı program, ödüllerin takdim edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

 

 




Editör: Doğukan Demir

Bu haber 222 defa okunmuştur.


Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY

Web sitemize nasıl buldunuz?


SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI