|
Tweet |
Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap 7. Grup Müsabakaları, Muş Yeni Spor Salonu’nda düzenlenen açılış programıyla başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürü Yusuf Kılıç’ın da katıldığı organizasyon, büyük bir heyecana sahne oldu.
24-26 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen müsabakalara 145 erkek ve 115 kız sporcu olmak üzere toplam 260 sporcu ile 50 antrenör ve idareci katılıyor. Üç gün sürecek organizasyonda takımlar, grup aşamasını başarıyla tamamlayabilmek için mücadele edecek.
Müsabakaları yerinde takip eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Yusuf Kılıç, sporcular ve antrenörlerle bir araya gelerek başarı dileklerini iletti. Kılıç, genç sporcuların gelişimine katkı sağlayan organizasyonların önemine dikkat çekerek, tüm takımlara fair-play çerçevesinde başarılı bir turnuva geçirmeleri temennisinde bulundu.